Школа педагогічного зростання

           Сьогодні проблема  мовленнєвого розвитку дітей перебуває у центрі уваги усіх педагогів-дошкільників, адже в дошкільній освіті актуалізується пошук оптимальних шляхів забезпечення мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей. Для реалізації даного питання  та з метою підвищення компетентності, педагогічної майстерності педагогів, 30 січня 2020 року  відповідно до річного плану роботи методичного кабінету Рокитнівської районної ради  на базі закладу дошкільної освіти «Журавлик» Томашгородської сільської ради  (завідувач Л.І.Сахневич) відбулося засідання районної школи педагогічного зростання  для молодих педагогів «Сходинки до успіху» на тему «Формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку».
В інформаційному блоці засідання школи керівник секції, вихователь-методист закладу дошкільної освіти №1 «Теремок» Р.М.Нестеровська розкрила питання «Сучасні підходи до мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку». Вихователі І.Клімцова (ЗДО «Сонечко»), Г.Макарицька (ЗДО «Журавлик») поділились досвідом роботи з питань формування діамонологічної компетенції дошкільників в процесі театральної діяльності та використання інтерактивних технологій розвитку мовлення в освітньому процесі ЗДО. В рамках заходу було продемонстровано роботу педагогічного колективу з використання інтерактивних технологій у мовленнєвому розвитку дошкільнят. З цією метою було організовано перегляд інтегрованих занять у групах раннього, середнього та старшого дошкільного віку (вихователі ЗДО «Журавлик» С.Маринич, Л.Басич, Т.Моніч). Підсумки засідання підведено під час тренінгу «Мовленнєва робота з дошкільниками».  Всі зазначені заходи сприяли підвищенню професійного рівня молодих педагогів щодо використання в освітній роботі методів і прийомів формування мовленнєвої компетеності  дітей дошкільного віку. По закінченню педагоги отримали пам’ятки та рекомендації для забезпечення ефективної реалізації освітньо-мовленнєвих завдань, визначених у Базовому компоненті дошкільної освіти.

Н.Черногор, методист РМК