За час перебування на карантині, педагогічні працівники освоїли багато нових форм та методів не лише у викладанні предмету, а і у організації та проведенні методичних заходів. Так, новинкою у проведенні семінару-практикуму вчителів української та літератури, українознавства стала форма проведення оффлайн та розміщення матеріалів на платформі Google диск.

Темою засідання була «Зміна парадигми шкільної освіти: компетентнісне навчання та формування цінностей». У ході заходу слухачам представлено:

  1. Компетентнісно орієнтований підхід до навчально-виховного процессу як теоретико-методологічна основа моделі випускника школи

Судік В.І., керівник семінару-практикуму

  1. Формування компетентностей саморозвитку і самоосвіти в умовах навчально-виховного процесу

Музика О.В., вчитель української мови та

літератури Кам’янського НВК «ЗНЗ І-ІІІ ст.-ДНЗ»

  1. Компетентність та шкільні оцінки. Критерії оцінки компетентностей учнів і їх визначення.

Богданець М.М., вчитель української мови та

літератури Рокитнівського НВК «Школа І-ІІІ ступенів-ліцей»

Практичну частину представили педагоги та учні Карпилівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів:

  1. «Сила слова» (флешмоб до 90-річчя від дня народження Ліни Костенко).

                    Бричка Ірина Анатоліївна, спеціаліст   другої категорії;

                       Осипчук Ірина Сергіївна,  спеціаліст   першої категорії;

  1. Відеофрагменти уроків:

– «Числівники прості, складні, складені», 6 клас.

                     Ковалевич Світлана Вікторівна,  спеціаліст   другої категорії

– «Проблема влади грошей, бездуховності людини, засліпленої прагненням наживи. Актуальність проблем, порушених у творі І.Карпенка-Карого «Сто тисяч» для сучасного життя», 8 клас.

                         Боюка Катерина Михайлівна,  спеціаліст  другої  категорії

-Ліна Костенко «Чайка на крижині», «Крила». Духовне багатство – найбільший скарб у житті», 7 клас.

             Бричка Валентина Василівна,  спеціаліст  вищої  категорії, «Старший вчитель»

 3. Майстер-клас «Використання компетентнісно зорієнтованих завдань на уроках української літератури».

          Козаченко Людмила Олександрівна,  спеціаліст  вищої  категорії,  «Старший вчитель»

  1. Воркшоп «З Україною в серці».

                       Григорчук Валентина Вікторівна,  практичний психолог, сп. І категорії 

Посилання для перегляду матеріалів:    

https://drive.google.com/open?id=1_XN-ptv1uHRZ6eAUHnmf3NyE4l5WCWcf